Herşeyin başladığı ve bittiği bir gün.Hayatın yalanlarının bittiği doğruların olduğu bir gün.Yalansız hayatın olduğu bir gün.Gitmelerin olduğu dönmelerin olduğu kalmaların sevmelerin olduğu bir gün.
İyi niyetin olduğu bir gün pozitif düşüncenin olduğu bir gün ne güzel olurdu.
Şimdi bu aptal da ne saf diyorsunuz.Hadi bakalım öyle olsun.
Şerefe sevmelerin hep sevmelerin olduğu günlere..........
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder