5 Haziran 2012 Salı

DEPRESYON BEN DEĞİL AMA:))

Kişi kendini bilmeli bilemediğinde de yardım istemeli .Depresyon suç değil ceza değil ben kanser olunca suçmuydu cezamıydı hayır depresyon olunca suçlu mu cezalı hayır o zaman sizler neden red yoluna gidiyorsunuz gidin yardımınızı alın da başkalarının  ruhunu acıtmayın ..........Acı eşiğimiz ağrı eşiğimiz çok yüksek diye bunların hiçbirini haketmiyoruz.Biz yaşadık zaten siz uyurken bunları şimdi geri dönüpte tekrar bir de başkalarına destek olma geri zekalığını ben şahsen gösteremem  kim olursa olsun.
Hayat güzel herşeye rağmen..................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder